Kingdom Come: Deliverance II GPU Kıyaslama Testi

Amiral gemisi GPU'ların 2.000$ olduğu söylenen ama gerçekte çok daha pahalıya satıldığı (tabii bulabilirseniz) bir dönemde, en son teknoloji render tekniklerini kullanan yeni oyunlar için heyecan duymuyoruz artık. Çoğu zaman bu oyunlar kötü optimize edilmiş oluyor ve dahası, oynaması bile keyifli değil.

Kingdom Come: Deliverance II GPU Kıyaslama Testi

Amiral gemisi GPU'ların 2.000$ olduğu söylenen ama gerçekte çok daha pahalıya satıldığı (tabii bulabilirseniz) bir dönemde, en son teknoloji render tekniklerini kullanan yeni oyunlar için heyecan duymuyoruz artık. Çoğu zaman bu oyunlar kötü optimize edilmiş oluyor ve dahası, oynaması bile keyifli değil.

Ancak ara sıra, kötü performans vermeyen, upscaling olmadan bile akıcı 60 fps için amiral gemisi GPU gerektirmeyen ve hepsinden önemlisi basitçe iyi olan AAA oyunlar çıkıyor. Bu nadir fenomenin en son örneği Kingdom Come: Deliverance II. 88 metaskor alan, kullanıcı yorumları ve Steam yorumları oldukça olumlu olan gerçekten iyi bir oyunla karşı karşıyayız.

Ancak, arada sırada, sıcak çöp gibi çalışmayan, pürüzsüz 60 fps için amiral gemisi bir GPU gerektirmeyen (upscaling ile bile) ve her şeyden önce sadece iyi bir video oyunu olan yeni bir AAA oyunu alıyoruz. Bu nadir fenomenin en son örneği Kingdom Come: Deliverance II, 88 metascore, eşit derecede olumlu kullanıcı yorumları ve çok olumlu Steam incelemelerine sahip bir oyun. Yani elimizde iyi bir oyun var.

Bunu göz önünde bulundurarak, size mümkün olan en kapsamlı performans kılavuzunu sunmak için son birkaç günümüzü gece gündüz GPU'ları kıyaslamaktan başka bir şey yapmadan geçirdik. Dört kaliteli konfigürasyon kullanarak üç çözünürlükte 35 GPU'yu test ettik. Her zamanki gibi, üzerinden geçilmesi gereken çok fazla veri var.

Ancak buna geçmeden önce, birkaç ek not:

İlk olarak, Kingdom Come: Deliverance II, büyük ölçüde özelleştirilmiş bir versiyon olsa da eskiyen CryEngine üzerine inşa edilmiştir, ancak bu, ışın izleme gibi özelliklerin dahil edilmediği anlamına gelir. Kaç oyuncunun bunu gerçekten önemsediğini gerçekten merak ediyoruz. Ayrıca, hiçbir şekilde kötü bir özellik olmasa da, birçok durumda sınırlı kullanışlılığa sahip olan kare üretimi de yoktur.

Yine de hem DLSS hem de FSR yükseltme desteklenir ve bunlar gerçekten kullanışlı teknolojilerdir.

Sonuç olarak bu, Kingdom Come: Deliverance II'nin bazı mekânları oldukça etkileyici olsa da en iyi grafik dalında herhangi bir ödül kazanamayacağı anlamına geliyor. Ancak incelemelerin de gösterdiği gibi, bu önemli değil. Oyuncular, hem oynaması eğlenceli hem de iyi çalışan bir oyun için görsel sadakatten vazgeçmekten çok mutlular - genellikle el ele giden iki şey.